Menu

ONC Parkdreef

404 Pagina niet gevonden

Oeps, 404!

De pagina is
niet gevonden.

De pagina waar je naar zoekt, is helaas niet meer beschikbaar.
De pagina is mogelijk verhuisd of verwijderd.

Oeps, 404!

De pagina is
niet gevonden.

De pagina waar je naar zoekt, is helaas niet meer beschikbaar.
De pagina is mogelijk verhuisd of verwijderd.

Mogelijke acties:

  • Tikte je het adres zelf in? Wellicht is er sprake van een typfout. Corrigeer het en probeer het opnieuw.
  • Ga naar onze homepage of gebruik het menu bovenaan de pagina.
  • Zoek je een Amac-winkel?

 

Heb je vragen of opmerkingen? Laat het ons weten!

Bestel uiterlijk voor 27 juli.

Op ONC Parkdreef werken we met Apple iPad om onze lessen interactiever, informatiever en aantrekkelijker te maken. In samenwerking met Amac, dé leverancier van Apple-producten in Nederland, bieden we u de mogelijkheid om een iPad met exclusieve korting aan te schaffen voor uw kind. Ook de benodigde beschermhoes, eventuele accessoires en een verzekering kunt u in deze webshop bestellen.

Het bestelproces wijkt af van wat u normaal in webwinkels gewend bent. Zo kunt u in onze webshop alleen maar de producten kiezen die wij als school hebben geselecteerd. Bovendien kunt u tijdens het bestelproces niet terug naar uw winkelmandje om aanpassingen te doen.

Lees daarom goed de informatie op deze website.

 

 

Directe koop.

  • iPad 9e generatie
  • In één keer betalen
  • Verzekering optioneel
  • Beschermhoes optioneel
  • Afhalen op school

ONC Parkdreef en Amac Onderwijs hebben een iPad voor u geselecteerd. Om een iPad te kiezen klikt u bovenaan deze pagina op ‘Start’. Na de productkeuze komt u terecht in de betaalstraat. Aan het eind van de betaalstraat betaalt u uw bestelling direct via iDEAL.

 

Betaling in termijnen.

  • iPad 9e generatie
  • Betalen in 36 maanden
  • Inclusief verzekering
  • Inclusief beschermhoes
  • Afhalen op school

Voor de termijnbetaling werken we samen met het bedrijf dat ook de verzekering verzorgt: QSX Claims. Zij incasseren maandelijks het verschuldigde bedrag. Wanneer u hiervoor kiest, gaat u automatisch akkoord met de algemene voorwaarden en worden uw gegevens gedeeld met QSX Claims.

De termijnbetaling wordt afgehandeld door QSX, deze zal u ook informeren over hoe dit proces verloopt.

De totale maandelijkse kosten van € 17,56 bestaan uit:

  • € 11,34 voor de iPad
  • € 1,14 voor een beschermhoes
  • € 3,15 voor de verzekering
  • € 0,28 administratiekosten
  • € 1,65 incassokosten

Tijdens de 36 termijnen is de financierder de eigenaar van de iPad. Als alle termijnen zijn betaald, is de iPad van u.

Lees meer
Lees minder

 

Verzendmethode.

Afhalen op school

Uw iPad wordt aan het begin van het nieuwe schooljaar gratis uitgeleverd via school. De school informeert u over de afhaaldatum en -tijd.

 

 

Amac Zelfverzekerd Verzekering.

U wilt zich geen zorgen hoeven maken dat er iets met de iPad van uw kind gebeurt waardoor het niet meer kan werken op school. Een ongeluk zit in een klein hoekje, dus we vinden het belangrijk dat u een verzekering afsluit op uw apparaat.

Kiest u voor een verzekering, dan is een beschermende hoes verplicht omdat de verzekeraar alleen dan de schade dekt

Deze verzekering sluit u af bij verzekeraar QSX voor een periode van 36 maanden. Hiermee voorkomt u onverwachte en hoge kosten door ongelukjes en/of schade.

Bij de verzekering hoort ook een Haal- & Brengservice. Als de iPad gerepareerd moet worden, wordt deze bij u thuis opgehaald en na reparatie of vervanging ook weer thuis afgeleverd. In de tussentijd krijgt u van Harmony een iPad te leen.

Koop
De premie is € 110,-. Dit bedrag wordt eenmalig automatisch geïncasseerd door QSX Claims. Hiervoor geeft u tijdens het bestellen uw IBAN-gegevens op. Bij het afsluiten van Zelfverzekerd betaald u daarnaast € 9,95 aan administratiekosten. Deze kosten betaald u direct in deze webshop.

Termijnbetaling
De verzekering is een vast onderdeel van het pakket dat je bij Termijnbetaling koopt. De verzekering kost € 3,15 per maand en is onderdeel van jouw maandbedrag. Dit bedrag wordt in 36 termijnen (maanden) automatisch geïncasseerd door verzekeraar QSX. Hiervoor geeft u tijdens het bestellen jouw IBAN-gegevens op. De eerste maand komen hier nog de administratiekosten van € 9,95 bij. 

Na het plaatsen van uw bestelling zal Amac uw iPad aanmelden bij QSX Claims. Hiervoor hoeft u zelf niets te doen. U ontvangt het polisblad rechtstreeks van QSX Claims, nadat de levering heeft plaatsgevonden. 

Wat te doen bij schade?
Bij een defect of schade vult u eerst het QSX Claims-schadeformulier in. Daarna ontvangt u per e-mail een bevestiging. In deze e-mail staan ook verzendinstructies, uitleg over hoe u uw iPad gratis opstuurt. Het eigen risico van € 50,00 betaalt u rechtstreeks aan QSX Claims.

Lees meer
Lees minder

iCare Verzekering. (Harmony)

Je wilt je geen zorgen hoeven maken dat er iets met de iPad van je kind gebeurt waardoor het niet meer kan werken op school. Een ongeluk zit in een klein hoekje, dus we vinden het belangrijk dat je een verzekering afsluit op je apparaat.

Kies je voor een verzekering, dan is een beschermende hoes verplicht omdat de verzekeraar alleen dan de schade dekt

Deze verzekering sluit je af bij verzekeraar Harmony voor een periode van [x] maanden. Hiermee voorkom je onverwachte en hoge kosten door ongelukjes en/of schade.

Bij de verzekering hoort ook een Haal- & Brengservice. Als de iPad gerepareerd moet worden, wordt deze bij je thuis opgehaald en na reparatie of vervanging ook weer thuis afgeleverd. In de tussentijd krijg je van Harmony een iPad te leen. Geen Pick-up&Return, dan afleveren in 1 van onze 50 winkels.

Koop
De premie is € 99,00. Dit bedrag wordt eenmalig automatisch geïncasseerd door Harmony. Hiervoor geef je tijdens het bestellen jouw IBAN-gegevens op. Bij het afsluiten van iCare betaal je daarnaast € 9,95 aan administratiekosten. Deze kosten betaal je direct in deze webshop.

Termijnbetaling
De verzekering is vast onderdeel van het pakket dat je bij Termijnbetaling koopt. De verzekering kost € 3,09 per maand / 99,00 in totaal en is onderdeel van jouw maandbedrag. Dit bedrag wordt in 36 termijnen (maanden) automatisch geïncasseerd door verzekeraar Harmony. Hiervoor geef jee tijdens het bestellen uw IBAN-gegevens op. De eerste maand komen hier nog de administratiekosten van € 9,95 bij. / Ook de administratiekosten van € 9,95 zitten al in het maandbedrag.

Na het plaatsen van uw bestelling zal Amac jouw iPad aanmelden bij Harmony. Hiervoor hoef je zelf niets te doen. Je ontvangt het polisblad rechtstreeks van Harmony, nadat de levering heeft plaatsgevonden.

Wat te doen bij schade?
Neem bij schade contact op met verzekeraar Harmony via 010 - 206 86 73 (lokaal tarief). Houd het serienummer van jouw apparaat bij de hand. Het eigen risico is € 35,00.

Lees meer
Lees minder

Een beheerde iPad.

De iPad die u via deze website bestelt is een ‘beheerde’ iPad. Dit betekent dat uw iPad automatisch is gekoppeld aan een programma waarmee uw school instellingen, apps en content kan beheren.

Hierdoor kan de school van tevoren of tijdens de les:

  • Het juiste wifi-netwerk instellen;
  • Educatie-apps automatisch op de iPad installeren;
  • Documenten verspreiden die tijdens de les nodig zijn.

Door de iPad te beheren, kan de iPad optimaal worden gebruikt. Het beheren is heel efficiënt, waardoor de benodigde IT-expertise wordt beperkt, de school de kosten laag kan houden en het configuratie-proces makkelijker is. Buiten schooltijd oefent de school geen invloed uit op jouw iPad. U kunt uw iPad verbinden met uw thuisnetwerk en uw eigen apps downloaden. De iPad kan dan worden gebruikt zoals u dat wilt.

Veelgestelde vragen

  • Word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling?

    Ja, zodra u uw bestelling hebt geplaatst, ontvang u per e-mail een bevestiging van Amac. Als u binnen 30 minuten geen mail hebt gekregen, neem dan contact op met Amac via de chat op amac.nl/klantenservice

    Als uw bestelling is verstuurd ontvangt u bericht van Amac. Daarna ontvangt u ook bericht over de levering. Van wie u bericht krijgt hangt af van de leveringsoptie die U heeft gekozen. U kunt bericht krijgen van PostNL (thuisbezorgen), Amac (afhalen in de winkel) of uw school (afhalen op school).
  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    U kunt uw bestelling afhalen op school. Uw school informeert u over de precieze afhaaldatum en -tijd.

  • Is een hoes verplicht wanneer ik een verzekering afsluit?

    Ja, een hoes is dan verplicht. De verzekering biedt alleen dekking als uw iPad wordt gebruikt in de beschermhoes die u koopt in deze webshop.
  • Mijn iPad is kapotgegaan of gestolen. Wat nu?

    Zelfverzekerd
    Als u Zelfverzekerd heeft afgesloten, vult u bij een garantiedefect, defect door schade of diefstal altijd eerst het QSX Claims schadeformulier in. Per e-mail ontvangt u dan een bevestiging en instructies voor het gratis opsturen van uw iPad. Het eigen risico van € 50,00 betaal je rechtstreeks aan QSX Claims. QSX Claims zorgt voor een zo snel mogelijke reparatie of vervanging van uw iPad. Na de reparatie of vervanging ontvangt u uw iPad (retour) op uw huisadres.

    Reparatie zonder verzekering
    Als de iPad kapot is gegaan en u geen verzekering heeft afgesloten, kunt u de iPad via amac.nl/support aanmelden voor reparatie. De doorlooptijd is doorgaans zo’n 2 weken.